مناطق راه‌آهن

جابجایی بیش از ۲۱ هزار نفر مسافر نوروزی در راه آهن زاگرس

مدیرکل راه آهن زاگرس تعداد مسافران جابه جا شده در پیک نوروزی امسال را ۲۱ هزار و ۵۵۶ نفر اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری ریل نیوز، حسن زیودار گفت: با آغاز سفر‌های نوروزی از ۲۳ اسفند پارسال و تداوم آن تا ۱۷ فروردین امسال و همزمان با پیک نوروزی، ۲۱ هزار و ۵۵۶ مسافر در راه آهن زاگرس جابه جا شدند.

وی افزود: این تعداد مسافر به وسیله ۳۸۴ رام قطار جابه جا شده اند.

زیودار نفر کیلومتر ثبت شده در پیک نوروزی را ۲ میلیون و ۳۰۶ هزار نفر کیلومتر عنوان کرد و ادامه داد: قطار وسیله نقلیه‌ای مطمئن، ایمن و با هزینه مقرون به صرفه است و همین امر باعث شده مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گیرد.

اخبار مشابه:

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا