راهآهن، الگوی خدمتِ باکیفیت به زائران/ رضایت مردم از اختصاص قطارهای فوقالعاده در ایام پایانی ماه صفر
معاون برنامهریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی، در بازدید از فرایند ارائه خدمات به زائران در ایستگاه راهآهن شهید رئیسی مشهد، با اشاره به رضایت مردم برای اختصاص قطارهای فوقالعاده به زئران در ایام پایانی ماه صفر گفت: راهآهن یک نمونه و الگوی شایسته خدمت با کیفیت و ایمن است و این خدمات شایسته قدردانی است.
به گزارش ریل ایران، سید عبدالله ارجایی معاون برنامهریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی گفت: توانستیم با همت و تلاش خانواده بزرگ راهآهن، در سالروز شهادت ثامن الحجج علیهالسلام، به بیش از ۵۷ هزار نفر از مسافران و زائران امام رضا علیهالسلام خدمت رسانی کنیم.
وی با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد قطارهای برون شهری کشور در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس سیر می کنند و روزانه ۷۶ رام قطار مسافری از مبادی ۲۷ گانه کشور در این مسیر در حال تردد هستند، گفت: در سالروز شهادت امام رئوف، علاوه بر قطارهای گفته شده، ۸ رام قطار مسافری فوقالعاده برون استانی نیز از مبادی تهران، تبریز، قم و زنجان و ۱۶ رام قطار مسافری درون استانی با ظرفیت بیش از ۱۱ هزار نفر به زائران خدمت رسانی کردند.
ارجائی، در بازدید از فرایند ارائه خدمات به زائران در ایستگاه راهآهن شهید رئیسی مشهد و برپایی موکب شهدای راهآهن و پذیرایی از زائران، راه آهن را یک نمونه و الگوی شایسته خدمت با کیفیت و ایمن دانست و گفت: این خدمات شایسته قدردانی است و انتظار میرود سایر دستگاه های اجرایی از تجارب موفق راهآهن در این زمینه الگوبرداری کنند.