مناطق راه‌آهن

آغاز مقدمات بهسازی خط از پل‌سفید تا شیرگاه

با توجه به لزوم پایش مستمر خط آهن، برای ایمنی حمل‌ونقل و در راستای حفظ سلامت مسیر ریلی، مهرداد رضازاده مدیرکل راه‌آهن شمال۱، مصطفی معینی مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی(تراورس) و کارشناسان مربوطه، از مسیر ریلی شیرگاه به زیراب و زیراب به پل‌سفید، بازدید بعمل آوردند.

به گزارش ریل ایران، در این بازدید مقرر شد برای مسیر ریلی شیرگاه به زیراب، با توجه به آلودگی بالاست و با اعزام ماشین سرند، عملیات بهسازی خط صورت پذیرد.

در مرحله دوم و در بازدید از مسیر ریلی زیراب به پل‌سفید، طی بررسی‌های میدانی، مقرر شد با اعزام ماشین جوش، عملیات جوشکاری درز ریل انجام شود.

مهرداد رضازاده در پایان این بازدید اعلام کرد: سلامت جان مسافران و ایمنی حمل بار، اولویت اول ماست و به همین‌منظور در این بازدید میدانی اقدامات فنی برای بهبود خط آهن در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: با توجه به همجواری دو مسیر و به‌منظور صرفه‌جویی در وقت و سرمایه، با یک زمانِ مسدودی، دو عملیات؛ به‌طور همزمان انجام خواهد شد.

ایستگاه زیراب

اخبار مشابه:

دکمه بازگشت به بالا