counter easy hit
شرکت راه‌آهن

بازدید سرزده وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن از ایستگاه راه‌آهن تهران

 

وزیر راه و شهرسازی و مدیرعمل راه آهن در بازدید سرزده و شبانه از ایستگاه راه آهن تهران با مسافران حاضر در ایستگاه گفتگو کردند و شرایط تهیه بلیت و کیفیت خدمات مسافری را مورد ارزیابی قرار دادند.

به گزارش ریل ایران دکتر فرزانه صادق شامگاه دوشنبه ۲۷ اسفندماه و جریان بازدید از بخش های مختلف ایستگاه راه آهن تهران با مسافران گفت و گو کرد و نظرات مردم را نسبت به خدمات ارائه شده و میزان رضایت‌مندی آنها جویا شد.

در ادامه این بازدید وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران گفت: در گفت‌وگو با مردم متوجه شدم برخلاف مسافرانی که از طریق سامانه بلیت تهیه کردند، عده ای از هموطنان در زمان پیک سفرها از طریق آژانس های مسافرتی اقدام به تهیه بلیت کرده بودند که با دشواری بیشتری مواجه شدند.

وی با بیان اینکه باید بررسی دقیقی در خصوص این مساله انجام شود، افزود: به طور قطع اشکالات و کمبودهایی از نظر میزان عرضه و تقاضا در ناوگان ریلی وجود دارد اما باید تلاش شود تا خدمات نسبت به میزان عرضه به بهترین شکل باشد.

وزیر راه و شهرسازی بر ضرورت پاسخگویی و حفظ شأن و احترام مسافران تاکید کرد و گفت: امشب از دو قطار بازدید انجام شد که از نظر ما کیفیت قابل قبولی داشتند، اما باید مسافران نظرات خود را نسبت به کیفیت قطارها و واگن ها از طریق سامانه ۵۱۴۹ صدای مسافر شرکت راه‌آهن اعلام کنند.

صادق در ادامه خاطرنشان کرد: هر قطاری با هر تعداد ستاره‌ای که دارد باید بهترین پاسخگویی را به هم‌وطنان خود داشته باشند و مردم نقطه نظرات خود را اعلام کنند.

گفتنی است، وزیر راه و شهرسازی به همراه سعید رسولی معاون حمل و نقل و سرپرست سازمان بنادر و دریانوردی و جبارعلی ذاکری مدیرعامل راه آهن در آستانه نوروز ۱۴۰۴ به صورت سرزده از قسمت‌های مختلف ایستگاه راه آهن تهران بازدید کرد.

در این بازدید وزیر راه و شهرسازی ضمن گفت‌وگوی صمیمی با مسافران، خدمه قطارها و کارکنان شرکت راه آهن بر ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی و نظرسنجی مستمر در راستای ارتقا کیفیت خدمات به مسافران تاکید کرد.

همچنین وزیر راه و شهرسازی از زحمات و تلاش های کارکنان راه آهن قدردانی کرد.

بیشتـر بخـوانید:

دکمه بازگشت به بالا