counter easy hit
مناطق راه‌آهن

تعویض محور های زیرکوب چند منظوره در راه‌آهن شمالشرق(۱)

عملیات تعویض محورهای کششی دستگاه زیرکوب چند منظوره در این اداره کل انجام شد.

به گزارش ریل ایران، فرشاد زادخور، مدیرکل راه آهن شمالشرق(۱) گفت: به منظوراستفاده بهینه از ادوات و ماشین آلات ریلی، اجرای تعویض محورهای کششی دستگاه زیرکوب چند منظوره در دستور کار قرار گرفته و اجرایی شد.

وی افزود: اجرای این کار، با باز کردن محورهای کششی که وظیفه انتقال نیروی جابجایی دستگاه زیرکوب را بعهده دارند آغاز شد که با توجه اتصال واگنت، رگلاتور، جرثقیل و جاروی دستگاه و عدم امکان جدا سازی، محورهای حمال جدا شد که پس از بازسازی مجددا مونتاژ می شود.

لارم به ذکر است، دستگاه زیر کوب چند منظوره، یک ماشین پیشرفته ریلی است که مجموع عملیات جک زنی، دیلم زنی و زیرکوبی جهت استقرار وضعیت اصلاح هندسی خط را انجام می‌دهد و علاوه بر این می‌تواند توسط سیستم بغل‌کوبی، تقویت خط در مقابل نیروهای جانبی را افزایش دهد و با کمترین دخالت نیروی انسانی، اصلاح پارامترهای هندسه خط را اعمال کند و ظرف چند ساعت، کار چندین روز نیروی انسانی را به انجام رساند.

بیشتـر بخـوانید:

دکمه بازگشت به بالا