counter easy hit
شرکت راه‌آهن

هفته دولت با میز خدمت راه‌آهن/ رویکرد جدید دولت چهاردهم در تکریم مردم

با آغاز هفته دولت و در راستای تقویت تعامل و ارتباط مستقیم مسئولان با مردم، مدیرکل دفتر مدیرعامل و مدیریت عملکرد شرکت راه‌آهن، همزمان با سایر دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی، با حضور در میز خدمت ساختمان شهدای مرکزی راه‌آهن پاسخگوی مراجعان شد.

به گزارش ریل ایران، غلامحسین کریمی، مشاور و مدیرکل دفتر مدیرعامل و مدیریت عملکرد راه‌آهن، در اولین روز هفته دولت، در فضایی مردمی و صمیمی به درخواست های مراجعین رسیدگی کرد.

کریمی، هدف از برپایی این میز خدمت را ایجاد ارتباط مستقیم و بی‌واسطه بین مسئولان و مردم دانست و با اشاره به اهمیت و ضرورت تکریم ارباب رجوع در دولت چهاردهم و شرکت راه‌آهن گفت: ارائه اطلاعات صادقانه و شفاف و همچنین برخورد مناسب و محترمانه کارکنان با مراجعان، اعتماد و رضایتمندی را در مجموعه بزرگ راه‌آهن افزایش می‌دهد.

وی تاکید کرد: سامانه ارتباط مردمی راه‌آهن در جهت تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به شکایت‌های مردمی، پاسخگوی مطالبات مردمی است.

اخبار مشابه:

دکمه بازگشت به بالا