counter easy hit
مناطق راه‌آهن

حذف گذرگاه همسطح و احداث زیرگذر در بلاک شازند – نورآباد

مدیرکل راه‌آهن اراک گفت: به منظور افزایش ضریب ایمنی سیر و حرکت و جلوگیری از برخورد احتمالی قطار با عابر پیاده و خودرو در محورهای پرتردد، گذرگاه همسطح بلاک شازند – نورآباد در محور جنوب، حذف و یکی از بزرگترین زیرگذرهای باکسی کشور جایگزین آن شد.

به گزارش پایگاه خبری ریل نیوز، سعید ترکی افزود: پس از رایزنی های مکرر و اصلاح مجدد نقشه، در سال ١۴٠٠ با اجرای واریانت در محل و جمع آوری زیرگذر و تعبیه ٧ ست باکس بتنی، زیرگذر به صورت بیه و زاویه دار اجرا شد و پس از اجرای دیوارهای بالی و آماده سازی مسیر، این پروژه در آبان ماه امسال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گفته ترکی؛ بهره برداری از این زیرگذر، ضمن حذف تقلیل سرعت ٣٠ ماهه و افزایش ضریب ایمنی و بهبود کیفیت خط، افزایش سرعت سیر قطارها را نیز به همراه دارد.

بیشتـر بخـوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا