counter easy hit
شرکت راه‌آهن

شفافیت و پاسخگویی در فروش بلیت قطار الزامی است/ توسعه قطارهای گردشگری در دستور کار

غلامحسین کریمی، سرپرست معاونت مسافری راه‌آهن، شفافیت، پاسخگویی و اتکا بر ظرفیت کارشناسی و شرکت‌های خصوصی را الزامات قطعی این معاونت برشمرد.

به گزارش ریل ایران، غلامحسین کریمی در نشست با مدیرکل و معاونان اداره کل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه‌آهن، که دوشنبه ۱۰ آذر در ساختمان شهدای راه آهن برگزار شد، با تأکید بر لزوم شفاف‌تر شدن سامانه‌های فروش بلیت، گفت: الگوهای تخصیص ظرفیت، سیاست‌های فروش و سازوکارهای مدیریت تقاضا باید بدون ابهام و با نظارت عالیه شرکت راه‌آهن و کارشناسان متخصص باشد تا بتوانیم نظارت‌پذیری را افزایش دهیم.

کریمی، توسعه قطارهای بین‌المللی و گردشگری، بهبود بهره‌وری لکوموتیو، کاهش تأخیرات و یکپارچه‌سازی مراکز تصمیم‌گیری را از مأموریت‌های بسیار مهم معاونت مسافری برشمرد و تاکید کرد: روح کار ما میدانی است و تصمیم‌ها باید عملی، قابل اجرا و اثرگذار باشند. از این رو، شناخت واقعیت از نزدیک، ارتباط مستمر با کارکنان ایستگاه‌ها و قطارها و دریافت بازخورد از مسافران به طور جدی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

در این نشست، معاونت‌های مختلف اداره کل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری، به منظور هم افزایی برای پیشبرد اهداف کلان حوزه مسافری، گزارشی از اقدامات و چالش‌های واحدهای خود ارائه دادند.

اخبار مشابه:

دکمه بازگشت به بالا