شـرکت‌های ریلی

ضرورت توجه مسئولان به بهره‌برداری از ظرفیت تبلیغاتی در حمل‌ونقل ریلی

مدیرعامل شرکت کانون تبلیغاتی ساحل با اشاره به ظرفیت بالای تبلیغاتی در صنعت حمل‌ونقل ریلی، تاکید کرد که لازم است تا مسئولان برای بهره‌برداری از این ظرفیت، بیش از پیش توجه و برنامه‌ریزی کنند.

جعفر مسعودی، مدیرعامل شرکت کانون تبلیغاتی ساحل در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری ریل نیوز، با اشاره به ظرفیت بالای ایستگاه‌ها و سکوی راه‌آهن برای انجام امور تبلیغاتی، اظهار کرد: این شرکت همکاری خود در زمینه تبلیغات با شرکت راه‌آهن را از ۱۵ سال پیش آغاز کرده است و این همکاری همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت کانون تبلیغانی ساحل با بیان اینکه بسیاری از ایستگاه‌های راه‌آهن تقاضاهای زیادی برای تبلیغات دارند، خاطرنشان کرد: در عین حال، برخی از ایستگاه‌ها نیز به دلیل معماری قدیمی و وجود ستون‌های زیاد با سقف بلند، مورد استقبال از سوی شرکت‌ها واقع نشده و در نتیجه تقاضایی برای تبلیغات ندارند.

وی با اشاره به ظرفیت بسیار خوب قطارهای شهری برای تبلیغات، تصریح کرد: تاکنون به خوبی از ظرفیت‌های تبلیغاتی حمل‌ونقل ریلی چه در ایستگاه‌، چه در واگن و چه خارج از ایستگاه‌های راه‌آهن استفاده نشده است و لازم است تا مسئولان برای بهره‌برداری از این ظرفیت، بیش از پیش توجه و برنامه‌ریزی کنند.

مسعودی عنوان کرد: اکنون عمده فعالیت ما در راه‌آهن اهواز است؛ اما در مناطق دیگر راه‌آهن نیز فعالیت داریم که از جمله آن، می‌توان به قرارداد جدید نصب تابلوی تبلیغاتی بر روی پل روگذر آزادراه تهران – قم اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا