counter easy hit
بار و ترانزیتحمل‌ونقل ریلی

[تماشا کنید] ترانزیت ؛ ریل یا جاده | ترانزیت ریلی در بازار بین المللی توجیه اقتصادی دارد

توجیه اقتصادی و زمانی استفاده از صنعت ریلی در بازار بین المللی از روش‌های جاده‌ای و دریایی بالاتر است.

به گزارش پایگاه خبری ریل نیوز، مصطفی اقدم، فعال حوزه حمل و نقل در پنل تخصصی «ترانزیت، ریل یا جاده» هفتمین نمایشگاه لجستیک گفت: سرمایه گذاری حمل و نقلی در کشورهای CIS (روسیه-ارمنستان-آذربایجان-قزاقستان-ترکمنستان) ریل محور است.

این فعال حوزه حمل و نقل بین‌المللی ریلی گفت: تنها توجیه اقتصادی برای انتقال ۸۵۰ میلیون تن بارِ روسیه، محور ریلی این کشور است.

اقدم گفت: قبل از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی در سال ۱۹۹۰، ضمن فعال بودن قطار مسافری تهران-مسکو، همچنین روزانه ۳۵۰ دستگاه واگن باری به خاک ایران از مرز جلفا وارد می‌شدند.

مصطفی بریانی اقدم تاکید کرد: فعالان حوزه حمل و نقل بین‌المللی توجیه اقتصادی و زمانی استفاده از صنعت ریلی را از روش‌های جاده‌ای و دریایی بالاتر می‌دانند.

بیشتـر بخـوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا