مناطق راه‌آهن

[تماشا کنید] از اجرای طرح اعزام واگن های باری با شیر ترمز باز، تا تاثیر وصول مطالبات در مناطق راه‌آهن

مدیرکل راه آهن قم گفت: طرح اعزام نکردن واگن های باری با شیر ترمز بسته، از ابتدای آبان ماه سال جاری به صورت آزمایشی از اداره کل راه آهن قم آغاز شد و اکنون حتی یک واگن شیربسته یا معیوب برای اعزام در این ناحیه وجود ندارد.

غلامحسین دباغ در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ریل نیوز با اشاره به اثرات اجرای این طرح افزود: اکنون لکوموتیورانان از راهبری قطارها احساس رضایت دارند و خیال ما بابت سوانح آسوده شده است. اکنون می توانیم در ایستگاه گارمانوری که بزرگترین ایستگاه قم است عملیات مانور و جابجایی واگن ها و اعزام قطارها را انجام دهیم.

مدیرکل راه آهن قم بیان کرد: در این پروژه سراغ واگن هایی رفتیم که سوپاپ سه قلو نداشتند و تعمیرات آن را انجام دادیم که این موضوع بخشی از ظرفیت را ارتقا داد. زیرا واگن هایی که مشکل ترمز داشتند و در خطوط ریلی متوقف بودند ظرفیت خطوط را اشغال کرده بودند که واگن ها توسط مالکین واگن، تعمیر و به چرخه سیر برگردانده شد و به این ترتیب ظرفیت سیر بیشتر شد.

وی گفت: وصول مطالبات تاثیر خود را به سرعت در مناطق راه آهن نشان داد به طوریکه در ۲ تا ۳ ماه گذشته توانستیم مطالبات پیمانکارانی که از ما طلب داشتند پرداخت کنیم.

دباغ با اشاره به برنامه ها و پروژه های شاخص اداره کل راه آهن قم تا پایان سال گفت: در جذب بار اقدامات خوبی توسط همکاران صورت گرفته که یکی از آنها بارهای کانتینری است و شاخص حمل بار تا پایان سال وضعیت خوبی را تجربه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا