شرکت راهآهن
پاسخگویی به ۸۰ هزار تماس مسافر در یک ماه با سامانه صدای مسافر راهآهن
مدیرکل برنامهریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه آهن گفت: سامانه صدای مسافر (۵۱۴۹) در فرودین سال جاری پاسخگوی ۷۹ هزار و ۴۸۸ متقاضی دریافت اطلاعات خطوط ریلی بوده که از این تعداد ۴۳ هزار و ۶۱۳ تماس از طریق کارشناسان و ۳۵ هزار و ۸۷۵ تماس از طریق تلفن گویا پاسخ داده شده است.
به گزارش پایگاه خبری ریل نیوز، محسن طباطبایی افزود: بیشترین تعداد تماس های مسافرین درباره موجودی، ساعت حرکت قطارهای بین شهری و ساعت حرکت قطارهای حومه ای بوده و تعداد ۷۹۱ تماس(حدود ۲ درصد از کل تماس های تلفنی) به درخواست های ثبت شده اختصاص پیدا کرده است.
وی خاطرنشان کرد: تعداد ۳۴۱ مورد نیز توسط همکاران در سامانه صدای مسافر(۵۱۴۹) پیگیری شده و مشکل مسافر به صورت آنی حل شده است.