counter easy hit
شرکت راه‌آهن

همزمان با آغاز پیش‌فروش بلیت قطار انجام شد؛

بازدید سرزده سرپرست معاونت مسافری راه‌آهن از آژانس‌های مسافری

غلامحسین کریمی، سرپرست معاونت مسافری راه‌آهن به‌همراه مدیرکل هوشمندسازی و داده‌کاوی و مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه آهن، در اولین روز پیش‌فروش بلیت قطارها به صورت سرزده از چند شرکت آژانس خدمات مسافری در سطح تهران بازدید و موارد مربوطه به نحوه صدور بلیت و کنترل نرخ‌های اعلامی را بررسی کرد.

به گزارش ریل ایران، کریمی در این بازدید، با گفت‌وگوی مستقیم با مسافران، از نزدیک در جریان مشکلات، مطالبات و چالش‌های موجود در فرآیند تهیه بلیت قرار گرفت و بر ضرورت ارتقای تجربه مسافر، افزایش شفافیت فرآیندها و پاسخگویی مؤثر در تمامی مبادی ارائه خدمات تأکید کرد.

وی هدف از این بازدیدهای سرزده را صیانت از حقوق مسافران، بهبود کیفیت خدمات‌رسانی و اصلاح فرآیندهای اجرایی بر اساس واقعیت‌های میدانی عنوان کرد و افزود: نتایج این بازدیدها مبنای تصمیم‌گیری‌های اصلاحی در حوزه خدمات مسافری قرار خواهد گرفت.

سرپرست معاونت مسافری راه‌آهن بر اهمیت راه‌اندازی و توسعه قطارهای گردشگری تأکید کرد و افزود: راه‌آهن با ایجاد فضا و فرصت مناسب، از مشارکت مراکز مجاز فروش بلیت در طراحی و اجرای تورهای مسافری ریلی حمایت می‌کند تا ظرفیت‌های گردشگری کشور بیش از پیش فعال شود.

کریمی در این بازدید مشکلات مربوط به سامانه‌های فروش و دسترسی آسان مسافران به بلیت را مورد بررسی قرار داد.

همچنین در جریان این بازدید، چگونگی ارائه نرخ‌های اعلامی از سوی راه آهن به آژانس‌ها و مقایسه‌ آن با نرخ‌های عرضه شده به مردم از هر دو روش برخط و حضوری مورد بررسی قرار گرفت.

اخبار مشابه:

دکمه بازگشت به بالا