مدیرعامل شرکت ره آورد ریل پاسارگاد: در تعمیر و تولید ماشینآلات ریلی باید از نیروی انسانی باتجربه استفاده شود
مدیرعامل شرکت ره آورد ریل پاسارگاد ضمن تاکید بر اهمیت آموزش در حین کار، تصریح کرد: اکنون گلوگاه ماشینآلات ریلی، نیروی انسانی بیتجربه است و باید در این صنعت، از افراد گزینش شده، آموزش دیده و با انگیزه استفاده شود.
محمد پلویی، مدیرعامل شرکت ره آورد ریل پاسارگاد در گفتوگو با خبرنگار پایگاه خبری ریل نیوز، با بیان اینکه این شرکت در زمینه نگهداری و تعمیرات لوازم آلات مکانیزه ریلی فعالیت میکند، اظهار داشت: اکنون دو قرارداد در زمینه تعمیرات شاسی و تجهیزات ماشینآلات با راهآهن داریم که در حال انجام ان هستیم.
پلویی عنوان کرد: در گذشته، اینگونه تعمیرات را خود راهآهن انجام میداد؛ اما به دلیل بازنشستگی نیروها، اکنون اینگونه تعمیرات برون سپاری شده و به نیروهای متخصص سپرده میشود.
مدیرعامل شرکت ره آورد ریل پاسارگاد با اشاره به فعالیت ۲۸ ساله خود در راهآهن، بیان کرد: بنده از سال ۱۳۶۴ تا ۱۳۹۲ استخدام راهآهن بودم که طی این دوران، فعالیت خود را با اپراتوری آغاز کرده و سپس مسئول تعمیرات بودم.
وی تاکید کرد: اکنون همکاری ما با راهآهن گسترده نیست و بیشتر شامل کارهایی با محدودیت زمانی، محدودیت مبلغ و نوع کار میشود.
پلویی گفت: اکنون گلوگاه ماشینآلات ریلی، نیروی انسانی ناکارآمد و بیتجربه است. به همین جهت ضروری است تا در این صنعت، از افراد گزینش شده، آموزش دیده و انگیزهدار استفاده شود.
مدیرعامل شرکت ره آورد ریل پاسارگاد تصریح کرد: آموزش صرفا نباید محدود به دانشگاه و قبل از استخدام باشد، بلکه آموزش باید حین کار نیز صورت پذیرد.
وی تاکید کرد: به دلیل تحریمها، اکثر ماشینآلات خط فرسوده هستند و با باتوجه به اهمیت بالای این ماشین آلات باید از افراد با تجربه برای بهره برداری و تعمیرشان استفاده کرد