آموزش آداب تشریفات ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز در یک شرکت ریلی
مدیرعامل شرکت مهتاب سیر جم از برگزاری دوره دوم اصول و آداب تشریفات برای مهمانداران قطارهای این شرکت ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری ریل نیوز، ناصر غفاری، مدیرعامل شرکت ریلی مسافری مهتاب جم اهم اقدامات فرهنگی انجام شده این شرکت به منظور خدمات رسانی هر چه بهینه و مطلوبتر به مسافران ریلی طی ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ را تشریح کرد.
مدیرعامل شرکت ریلی مسافری مهتاب جم گفت: شرکت ریلی مسافری مهتاب به منظور رسیدگی به مسائل فرهنگی و اجتماعی، از سالها پیش کمیتهای فرهنگی را تشکیل داده است که هر ماه و به طور مرتب برگزار شده و مسائل فرهنگی در آن مطرح و برای آنها برنامهریزی انجام میشود.
غفاری گفت: با توجه به اینکه امسال و برای نخستین بار، تجربه همزمانی ماه رمضان و ایام نوروز را در تاریخ فعالیت این شرکت تجربه میکنیم، به همین دلیل در این کمیته اقدامات ویژهای را در دستور کار قرار دادیم.
مدیرعامل شرکت ریلی مسافری مهتاب جم با اشاره به برگزاری دوره دوم اصول و آداب تشریفات در مورخ ۲۰ اسفندماه در مرکز آموزش مهمانداری، تاکید کرد: نخستین اقدام ما، مربوط به آموزش ماموران قطارهایمان بود و به همین جهت با برگزاری کلاسهای آموزشی و با همکاری یک موسسه فرهنگی، اصول مشتری مداری و پذیرایی در ماه مبارک رمضان و نوروز را آموزش دادیم.
وی اظهار کرد: همچنین برای کارکنان آموزشهای لازم درخصوص مبانی قرآنی و عترت و عفاف و حجاب به صورت حضوری و غیرحضوری داده شد .
مدیرعامل شرکت مهتاب سیر جم تصریح کرد: همچنین در این کلاسها تلاش شده است تا به کارکنان و ماموران قطار آموزشهای لازم برای مواجه با افراد روزه دار و افرادی که قادر به انجام فریضه روزه نیستند، داده شود.