شـرکت‌های ریلی

از پذیرایی در افطار تا برپایی جشنواره‌های عیدانه در شرکت ریلی «نورالرضا»

مدیرعامل شرکت ریلی مسافری نورالرضا از اهتمام کامل این شرکت برای تحقق سفری لذت‌بخش و خاطره‌انگیز برای مسافران طی ایام ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

محمد درگاهی، مدیرعامل شرکت ریلی مسافری ریلی نورالرضا در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری ریل نیوز، با بیان اینکه به دلیل همزمانی ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳، این شرکت اقدام به تشکیل ستاد ویژه کرده است، گفت: در این ستاد، برنامه‌ریزی‌های لازم برای تمامی مناسبت‌ها انجام شده است.

درگاهی با بیان اینکه این شرکت جهت تحقق سفری لذت‌بخش و خاطره‌انگیز برای مسافران طی ایام ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ اهتمام ویژه‌ای را پیش‌بینی کرده است، عنوان کرد: مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این شرکت همسو با برنامه‌های راه‌آهن، اقدام به پذیرایی در افطار، برپایی جشنواره‌های عیدانه و … در چارچوب و استاندارد ماه مبارک رمضان می‌نماید.

مدیرعامل شرکت ریلی مسافری نورالرضا تصریح کرد: برای تمامی مهمانداران و سرمهمانداران این شرکت کلاس‌های آموزشی برگزار و نکات لازم به تمامی مدیران عملیاتی برای بهسازی قطارها و انبارها و … ارائه شده است.

وی تاکید کرد: علاوه بر خدمات پذیرایی که این شرکت به مسافران خود ارایه می‌دهد، تنها برای پیک نوروزی ۵ میلیارد تومان در قالب اضافه پذیرایی هزینه شده است تا مسافران از خدمات و رفاه بیشتری برخوردار باشند.

درگاهی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این شرکت در سال جاری موفق به دریافت تندیس طلاییی رضایت مشتری از سوی مسئولان کشوری شده است، همچنان در جریان سفرهای نوروزی و ماه مبارک رمضان، اقدامات ویژه‌ای برای نظرسنجی از مسافران را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

مدیرعامل شرکت ریلی مسافری نورالرضا اظهار کرد: امسال در ایام پیک نوروز و ماه مبارک رمضان، علاوه بر نظارت‌های راه‌آهن، این شرکت تمامی مدیران ستادی و صف خود را برای نظارت بر عملکرد خدمات، به صورت شیفت‌بندی بسیج کرده است تا در قطارها حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه افزایش نظارت‌های عالی باعث افزایش رضایتمندی مسافران می‌شود، تاکید کرد: علاوه بر نظرسنجی آنلاین، این شرکت نظرسنجی میدانی و فیزیکی نیز خواهد داشت و بازرسان شرکت، در قطار و سکوی ایستگاه‌ها و دیگر نقاط حضور فعالانه پیدا خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت ریلی مسافری نورالرضا عنوان کرد: از ۲۵ اسفند، تمامی مهمانداران و سرمهمانداران این شرکت لباس‌های جدید پوشیده و منسوجات واگن‌ها همگی تعویض خواهند شد.

گفتنی است؛ بیستم مهرماه امسال، شرکت ریلی مسافری ریلی نورالرضا به دلیل افزایش کیفیت و رضایت مسافران، موفق به دریافت تندیس طلایی با حضور مسئولان وزارت صمت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در یازدهمین اجلاس رضایتمندی مشتری شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا