کسب رتبه برتر قطارهای ۵ ستاره بن ریل در ارائه خدمات به مسافران/تعداد مسافران افزایش داشت
مدیرعامل شرکت بن ریل از کسب رتبه برتر قطارهای ۵ ستاره این شرکت در ارائه خدمات مطلوب به مسافران طی ایام ماه مبارک رمضان و پیک نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.
ابراهیم نادری، مدیرعامل شرکت بن ریل (راهآهن شرقی بنیاد) در گفتوگو با خبرنگار پایگاه خبری ریل نیوز، با بیان اینکه طی ایام ماه مبارک رمضان و نوروز تمامی برنامههای این شرکت به خوبی محقق شد، گفت: در این روزها، این شرکت از نظر سخت افزاری و نظر نرمافزاری خدمات مطلوبی را به مسافران ارائه داد.
نادری عنوان کرد: مطابق گزارش ناظران راهآهن و همچنین نظرسنجیهای صورت پذیرفته، شرکت بن ریل رتبه برترین قطارهای ۵ ستاره را در ایام رمضان و نوروز کسب کرد.
مدیرعامل شرکت بن ریل تاکید کرد: ناظران راهآهن، ۱۹ امتیاز بالاتر از سایر امتیازهایی که به قطارهای ۵ ستاره داده بودند، به این شرکت اختصاص دادند.
وی با اشاره به وضعیت قطارهای ۴ ستاره این شرکت طی ایام پیک نوروز و ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: با توجه به بازسازی واگنهای مسافری که این شرکت در طول سال انجام داده بود، مسافران از بسیار ی جهات در رفاه بودند و این موضوع را در نظرسنجیهای خود و همچنین گزارش ناظران راهاهن منعکس کردهاند.
نادری تصریح کرد: امسال، تمامی مهمانداران این شرکت ملبس به لباسهای نو بودند و تمامی تجهیزات واگنها نوسازی شده از شرایط بسیار خوبی برخوردار بودند.
مدیرعامل شرکت بن ریل از برگزاری ۱۳ برنامه فرهنگی ملی و مذهبی در قطارهای مسافری این شرکت در طول پیک نوروزی خبر داد و عنوان کرد: ناظران بخش مسافری راهآهن از این شرکت به دلیل برگزاری اینگونه مراسم تقدیر و اعلام کردند که این مراسم، میتواند الگویی برای سایر شرکتهای ریلی مسافری باشد.
وی خاطرنشان کرد: امسال وضعیت جابهجایی مسافر نسبت به سال گذشته خیلی بهتر بود و طی این ایام از لحاظ لکوموتیو و آماده به کاری قطارها، وضعیت بسیار مطلوبی نسبت به سالهای قبل داشتیم.