counter easy hit
شـرکت‌های ریلی

پیمانکاران بخش تعمیرات و نگهداری لکوموتیو به بودجه حمایتی دولت و مجلس نیاز دارند

مدیرعامل شرکت فن ژنراتور بر ضرورت تخصیص بودجه و حمایت دولت و مجلس از پیمانکاران بخش تعمیرات و نگهداری لکوموتیو تاکید کرد و اظهار داشت: ما به تنهایی نمی‌توانیم هم جوابگوی سختی‌کار کارگر و هم گرانی روز افزون بازار باشیم.

جمال الدین هدایت، مدیرعامل شرکت فن ژنراتور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری ریل نیوز، با اشاره به سابقه ۴۰ ساله همکاری خود با راه‌آهن، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۱۰ هزار دستگاه لکوموتیو و ۴۰۰ ترکشن را تعمیر کرده‌ و با شرکت‌های بزرگ ریلی در حوزه بازسازی، تعمیرات و نگهداری لکوموتیو همکاری داشته‌ایم.

هدایت عنوان کرد: طی چند سال گذشته، قراردادی مبنی بر تعمیر و نگهداری ۵۵ دستگاه لکوموتیو به امضا رساندیم که با توجه به نوسان و افزایش نرخ ارز، ضرر مادی و معنوی قابل ملاحظه‌ای برای ما به همراه داشت.

مدیرعامل شرکت فن ژنراتور ضمن برشمردن برخی از مشکلاتی که پیمانکاران بخش بازسازی، تعمیر و نگهداری لکوموتیو با آن‌ مواجه هستند، تاکید کرد: پیمانکاران بخش تعمیرات و نگهداری لکوموتیو به تخصیص بودجه و حمایت دولت و مجلس نیاز ضروری دارند.

وی تصریح کرد: با توجه به تورمی که وجود دارد، ما به تنهایی نمی‌توانیم هم جوابگوی سختی‌کار کارگر و هم گرانی روز افزون بازار باشیم.

هدایت عنوان کرد: قطعات ریلی به طرز چشمگیری در حال افزایش هستند؛ به طور مثال قطعه شفت ژنراتور که پارسال ۴۵ هزار تومان خریداری می‌شد، هم‌اکنون ۱۴۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

مدیرعامل شرکت فن ژنراتور با اشاره به طلب‌های صد میلیارد تومانی خود از برخی از شرکت‌های ریلی، اظهار کرد: این شرکت‌ها همه معتبر هستند و می‌خواهند پول ما را پرداخت کنند؛ اما پول ندارند که بدهند و ما نیز این موضوع را می‌دانیم.

وی ضمن تاکید مجدد بر ضرورت حمایت دولت و مجلس از شرکت‌های ریلی، خاطرنشان کرد: سازمان برنامه و بودجه و مجلس شورای اسلامی باید به راه‌آهن پول بدهند تا از این طریق، پول در حوزه حمل و نقل ریلی به گردش درآید.

بیشتـر بخـوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا