شـرکت‌های ریلی

شرکت حمل‌ونقل ریلی “نورالرضا” موفق به دریافت تندیس طلایی رضایتمندی مشتری شد

مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی مسافری “نورالرضا” گفت: این شرکت امسال توانست تندیس طلایی رضایتمندی مشتری را به خود اختصاص دهد.

محمد درگاهی، مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی مسافری “نورالرضا” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری ریل نیوز، با بیان اینکه این شرکت در حال حاضر دارای ۶۴ دستگاه واگن مسافری است، اظهار کرد: از این تعداد، ۵۴ دستگاه واگن مسافری چهار تخته، ۵ دستگاه واگن تامین برق، ۵ دستگاه واگن رستوران و ۶ دستگاه واگن حرکتی است که ۶ رام که  ۵تا پنج ستاره و ۱چهار ستاره هستند.

وی هدف شرکت “نورالرضا” را توسعه هرچه بیشتر بخش ناوگان ریلی مسافری در کشور دانست و افزود: ما در تلاشیم تا ناوگان مسافری خود را توسعه دهیم اما سرمایه‌گذاری در این بخش، با مشکلات فراوانی روبرو است.

مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی مسافری “نورالرضا” با بیان اینکه ناوگان ریلی این شرکت جزء جوان‌ترین واگن‌های مسافری در کشور محسوب می‌شوند، تصریح کرد: با توجه به اینکه در ساخت این واگن‌ها از بهترین و با کیفیت‌ترین قطعات روز دنیا استفاده شده، مسافران قطعا سفری توام با آرامش را تجربه می‌کنند.

درگاهی افزود: بیستم مهرماه امسال، این شرکت به دلیل افزایش کیفیت و رضایت مسافران، موفق به دریافت تندیس طلایی با حضور مسئولان وزارت صمت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در یازدهمین اجلاس رضایتمندی مشتری شد.

مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی مسافری “نورالرضا” با بیان اینکه این شرکت با برند قطارهای نور ۵ ستاره نزد عموم شناخته شده است، گفت: ما در دو سال اخیر، ۳ رام قطار ۵ ستاره به ناوگان ریلی مسافری شرکت افزوده‌ایم‌.

درگاهی با اشاره به افزایش ۲۹ درصدی نرخ بلیت‌ قطار نسبت به سال گذشته، عنوان کرد: متاسفانه شرکت‌های ریلی مسافری ۵ ستاره، فقط مشمول ۱۰ درصد افزایش نرخ بلیت شدند.

وی تصریح کرد: با وجود برخی مشکلات، ما در تلاش خواهیم بود که بیش از گذشته به مسافران و نیز صنعت ریلی کشورمان خدمت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا