بین‌الملل

استفاده از خدمات آنلاین ریلی در روسیه ۵۰درصد افزایش یافت

بررسی ها نشان می دهد که گردشگران به هنگام تعطیلات یا سفرهای کاری  بیشتر از هر زمان دیگری به خدمات آنلاین روی می آورند

به گزارش پایگاه خبری ریل نیوز براین اساس در سال ۲۰۲۳، بیش از ۸۰ درصد بلیط های  قطار روسیه توسط کاربران از طریق کانال های دیجیتال خریداری شده است که ؛ این رقم در مقایسه با سال ۲۰۱۹ تقریباً ۵۰ درصد افزایش یافته است.

کارشناسان شرکت  راه آهن روسیه با توجه به این مهم  از توسعه وب سایت ها و برنامه های کاربردی تلفن همراه استقبال می کنند.

در سال جاری هم ، روسیه گزینه های مختلفی را برای مسیرهای حومه راه اندازی کرد، از جمله امکان فعال سازی بلیط با استفاده از NFC برای قطارهای شرکت مسافربری حومه مرکزی JSC و شرکت مسافربری حومه مسکو-تور JSC فراهم شد.

از سوی دیگر با طراحی پلت فرم مسافرتی راه آهن روسیه  مسافران می توانند  هتل، گشت و گذار یا سرگرمی های دیگر را در یک مکان انتخاب کنید.

این پلت فرم به شکل پویا در حال توسعه است. به عنوان مثال، اخیراً گردشگران نه تنها می توانند هتل یا گردش را رزرو کنند، بلکه یک آسایشگاه را با انتخاب امکانات درمانی ذخیره کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا